Pomoć pri kupnji +385981878302

Shopping Cart

close

Nema proizvoda u košarici.

Return to shop

Shopping Cart

close

Nema proizvoda u košarici.

Return to shop

Reklamacija i Povrat

 

REKLAMACIJA I POVRAT!!

 

Naša želja je da u internet trgovini Mobyland kupujete ugodno, sigurno i bezbrižno. Razumijemo da artikle kupujete bez probavanja stoga omogućavamo da u roku od 14 dana vratite ili Naša želja je da u internet prodavaonici Mobyland  kupujete ugodno, sigurno i bezbrižno. Razumijemo da artikle kupujete bez probavanja stoga omogućavamo da u roku od 14 dana vratite ili zamjenite proizvod.

Ukoliko ustanovite, prilikom prve uporabe, da je proizvod kojeg ste dobili neispravan ili njime niste zadovoljni, molimo vas da nas kontaktirate i slijedite navedene korake:

Zamjena artikla

Postupak zamjene je jednostavan. Artikle možete zamijeniti u roku od 14 dana od dana preuzimanja. Artikal zapakirajte i pošaljite na našu adresu. Traženi artikal biti će poslan u najkraćem mogućem roku. Artikal odnosno artikle koje vraćate moraju biti neoštećeni, zapakirani u originalnoj ambalaži. Trošak povrata snosi pošiljatelj. Pošiljke s otkupninom ne preuzimamo.

Povrat artikla

U roku od 14 dana od preuzimanja artikla imate pravo otkazati narudžbu bez navođenja razloga (NN 41/14, Članak 72. Zakona o zaštiti potrošača). Potrebno je upisati br. bankovnog računa na kojim će u roku od 5 radnih dana, biti uplaćen povrat novca. Trošak povrata snosi pošiljatelj. Pošiljke s otkupninom ne preuzimamo.

Pošaljite nam informacije s brojem narudžbe, brojem računa ili vašim korisničkim imenom i opisom reklamacije e-mailom na marketing@mobyland.com.hr.
Ukoliko oštećenje utvrdite nakon otvaranja pošiljke ili je pošiljka oštećena došla do Vas molimo da istu fotografirate te nam dostavite slike iste, sačuvajte originalnu ambalažu. Molimo vas da nas kontaktirate kako bismo provjerili stanje pošiljke i poslali novu.  „Kupac snosi troškove povrata“

Upute za povrat proizvoda

Nema problema sve što trebate učiniti je poslati nam u paketu račun radi potvrde o kupnji, zatim original ambalažu ispravnu i ne poderanu, proizvod treba da bude ispravan i neoštećen te pakiran kao kod kupnje. te nakon pregleda pristiglog proizvoda mi ćemo Vama uplatiti povrat za kupljeni proizvod. Znači sve mora biti u originalnom i ispravnom stanju.

Slobodno dalje naručujte na našoj stranici.

Nadamo se da ćemo na obostrano zadovoljstvo riješiti Vašu reklamaciju.